Surprise it was - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Barten - WaarBenJij.nu Surprise it was - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Barten - WaarBenJij.nu

Surprise it was

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

26 Oktober 2012 | Spanje, Madrid

Hola Chicos,

Daar ben ik dan weer, dit keer mn eerste verslag als een echte tigger.
De afgelopen twee weken hebben aardig wat bezoek ontvangen: de familie van jim, de ouders van abi en Rowan. Zoals de meeste al hebben gemerkt was het niet helemaal gepland dat Rowan zou komen....(teminste voor mij dan)

Ismenia smste mij 3 weken geleden dat ze een vlucht had geboekt om gezellig langs te komen. Naar mate het “verhaal” zich vorderde en ik meer info vroeg over haar komst kreeg ik toch het idee dat er iets niet helemaal klopte...

Rowan vertelde mij dat Ismenia graag langs wilde komen. Ik vond dit natuurlijk geen probleem en juist gezellig. De volgende dag sprak ik Ismeen, ze vroeg aan mij wat Rowan precies had gezegd, waarop ze zei dat ze idd wel leuk vond om langs te komen. De volgende ochtend kreeg ik een smsje van Ismenia. Binnen 10 uur had ze al een vlucht geboekt, super leuk, maar het kwam dus echt een beetje uit het niets.. Ik vroeg of ze ff een foto kon sturen van de vluchttijden en haar vluchtnummers, ik kreeg echt zo´n rare foto dat ik echt mn twijfels had of ze uberhaupt wel kwam. Omdat ik het zo raar vond had ik de foto doorgestuurd naar paar vriendinnen hier in Madrid en naar Rowan. Iedereen vond het een rara/aparte foto behalve Rowan(toen begon er een lampje te branden). Ik probeerde er steeds meer op in te gaan om te kijken of ik gelijk had, maar uiteindelijk speelde Rowan het zo goed (hij moest dagje naar gent met school, waarbij ik een verhaal tot in de details uitgelegd kreeg. Hij moest werken en hij zou de verjaardag van zijn moeder vieren) Ik begon zo te twijfelen dat ik er niet meer geloofde dat hij zou komen.
Helaas viel Rowan af, maar wie zou er dan wel komen??? Niemand die wist wie er zou komen, abi, michelle, demi en jim leefde met me mee. (het was nog net niet zo dat ze aan het bieden waren op wie er zou komen). Na een week te twijfelen had ik besloten het maar op me af te laten komen. Op de donderdag ging ik “het” ophalen. (ja het was gevorderd naar het, omdat niemand wist welk geslacht het zou zijn) Bij aankomst op het vliegveld stond er dat het vliegtuig optijd zou landen, maar na een half uur had ik wel door dat dat niet helemaal klopte. Het vliegtuig zou om 19.00 landen en om 19.20 was het nog niet geland. (de vluchten daarna waren wel optijd geland). Toen gebeurde er een opeens een wonder, het scherm veranderde en het vliegtuig was eindelijk geland. Het was tijd voor mij me voor te bereiden op “het”. Alhoewel ik “het” nog steeds Ismenia noemde begon ik de denken wat ze aan zou hebben. Ik was er uit hoor, der spijkerbroek met gaten, wit truitje, zwart vestje en zwarte uggs.
Er kwamen een paar mensen uit en ik was opzoek naar zwarte uggs met spijkerbroek een meisje met zwart haar, todat ik Rowan opeens zag. IK WIST HET WEL! Dat was het eerste wat ik zei. (Dit heeft rowan wel 1,5 uur aan moeten horen, haha) Maar ik vind/vond het echt super leuk!! (alhoewel ik er nou nog niet helemaal uit ben of het wel zo goed is dat hij zo goed kon liegen, haha) Op de terugweg moest ik natuurlijk even appen wat “het” nou was geworden, want iedereen zat in spanning.. (Jaa geloof het of niet, maar het heeft echt net niet het nieuws gehaald hier in Spanje).

Nadat ik hem ons eerst paleisje heb laten zien zijn we de stad in gedoken om lekkere tapas te eten. De volgende dag moest ik werken en zouden na mijn werk weer de stad induiken. Toen ik Rowan weer zag vertelde hij mij waar hij die ochtend/middag was geweest: santa ana, sol, callou, gran via, plaza mayor, richting retero park, opera.. Mn mond viel letterlijk open en dacht waaaat. Hij had gewoon serieus al bijna heel de stad gezien. (en hij maar zeggen dat die niet zoveel had gelopen) Maargoed gelukkig heeft Charlotte nog altijd wel backup plannetjes en heb ik hem andere dingetjes laten zien. Het had stiekem ook zijn voordeel, want we konden wel alles op ons gemakje doen, wat betekende (uitslapen!!!!) heeeeerlijk! 5 dagen vlogen helaas voorbij en voor ik het wist stond ik weer op het vliegveld om afscheid te nemen. Gelukkig ik had iets om naar uit te kijken, namelijk mijn bday!!

Dinsdagavond zijn Abi, Jim en ik opgebleven tot 00:00 en ik officieel 20 werd! Toen ik net in mijn bedje lag hoorde ik uit het niets een harde knal. (Ik vond het klinken alsof er een ballon klapte dus, besloot ik maar in mijn bedje te blijven liggen) In de ochtend liep ik naar de badkamer en ik had gelijk. Abi & Jim hadden heel de woonkamer versierd met ballonnen en een slinger. Echt super leuk!! Later klopte ze op m´n deur en hadden ze cadeautjes voor me. Ook hadden ze allemaal lekkere broodjes, koekjes en een lekker cupcakeje voor me gehaald. (Nou mijn dag kon niet meer stuk). Op mijn werk werd ik ook heel lief gefeliciteerd in het spaans(geloof het of niet, maar dit begreep ik meteen).
Voor ons werk moesten Danielle en ik naar de stad met Nieves om langs een Belgische chocolade winkel die we als lid willen toevoegen. De eigenaar produceert en verkoopt zijn chocolade. Het was interessant, want je kunt zien hoe hij de chocolades maakt en vervolgens inpakt voor zijn verkoop. Aan het einde kregen we warme chocolademelk en een chocolaatje.(zoooo lekker)
Toen ik s´ avonds met abi aankwam bij het restaurant stonden Demi en Michelle met een versierde tas met ballonnen. Bedenk dat je daarmee dus nog dood leuk het restaurant in moet en door de stad moet lopen.. (inderdaad voorlul ja)
Na het eten besloten Abi en ik om Jim, Berry en Tijs op te zoeken om een cocktailtje te drinken. Toen ik naar binnen liep met die tas dacht ik Jim voorlul te zetten en net te doen of hij jarig was. Ik stormde naar binnen en riep heel hard gefeliciteerd. Op dat moment liep ik tegen de punt van de tafel op en klapte de ballon. Je kunt dus wel bedenken wie er op dat moment voorlul stond...

De volgende dag had ik een conference voor mn stage. Mijn wekker stond al om 6.20 en moest om 8 uur aanwezig zijn. (pff dat viel tegen). Dit keer waren er bijna alleen maar presidentes aanwezig en dat kon je merken ook. Strak in pak en multinationaal. (er zei zelfs iemand goedemorgen en tot ziens tegen mij terwijl ik hem nog nooit had gezien/gesproken. Zie ik er zo Nederlands uit?!?!) Er was een meneer die tijdens het presenteren Frans, Spaans en Engels door elkaar sprak. Je kunt je vast wel voorstellen, echt appeltje eitje voor mij (NOT).

Morgenavond ga ik echt mijn verjaardag vieren en heb ik savonds wat meiden gevraagd een drankje te doen om vervolgens te gaan stappen.. Want dat zat er helaas niet in op mijn verjaardag. Ook heb ik as maandag een European Biz Afterwork, dus ben erg benieuwd wat het dit keer weer met zich mee zal brengen!

Muchos Besos

  • 26 Oktober 2012 - 13:19

    Theresia Schaap:

    leuk verslag en leuke surprices ik krijg de indruk dat je echt geniet. dikke kus mama

  • 29 Oktober 2012 - 08:42

    Elke Claessen:

    Hoi Charlotte,

    weer een erg leuk verslag. Het is genieten om jullie verslagen te lezen en het allemaal goed met jullie gaat. Ga zo door en tot het volgende verslag. Succes vandaag.
    groetjes

  • 31 Oktober 2012 - 23:43

    Marjonet Van Eersel:

    GEFELICITEERD charlotte ,
    leuk verhaal en gezellig dat ze de boel hadden versierd in jullie knusse huisje .
    en dat feestje is vast geslaagd !
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 19 Jan. 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 33055

Voorgaande reizen:

21 Juni 2015 - 16 Februari 2016

Asia it is!

24 Augustus 2012 - 16 Januari 2013

Stage Madrid

31 Januari 2010 - 07 December 2010

High School Down Under

Landen bezocht: