Just 11 days - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Charlotte Barten - WaarBenJij.nu Just 11 days - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Charlotte Barten - WaarBenJij.nu

Just 11 days

Door: CharlotteBarten

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

20 Januari 2010 | Nederland, ettenleur

Hallo allemaal,

Het is nu eindelijk bijna zover!! Over 11 dagen zit ik in het vliegtuig onderweg naar Australië.
Heb afgelopen weekend mijn laatste hockeywedstrijd gespeeld, wat we hadden afgesloten met een gebakje en natuurlijk champagne om 12 uur. Ook hadden we met mijn team al een etentje gehad als afscheid, waarna we eventjes de kroeg zijn ingevallen. Super leuk allemaal!
Zaterdagavond ook mijn laatste stapavond in Breda, met de vriendinnen. En afgelopen zondag was ik heel verrast dat mijn broers en zus en uiteraard ook Korstian voor mij gingen koken!

Het gaat nu ook echt super erg opschieten, op zondag 31 januari om 19:30 gaat mijn vlucht naar London Heathrow en dan moeten we overstappen om in Sydney aan te komen. Nou hebben we minder dan 2 uur om van terminal 5 naar 3 te komen. Geen idee hoe dat allemaal zal lopen, maar shoppen op het vliegveld zit er denk ik niet in. Als we dan in het vliegtuig zitten hebben we een lange rit van 21:40 te gaan. Tussendoor zullen wij nog wel even landen bij Bangkok voor een tankstop, maar waarschijnlijk mogen we dan niet het toestel uit!
Bij elkaar opgeteld zitten we 23:00 uur in het vliegtuig en met het wachten erbij zijn we ongeveer 25 uur onderweg. Alsof het even niks is..
Maargoed dan zullen we uiteindelijk op 2 februari arriveren in Australië in Sydney. Hier zullen we dan via de organisatie een 3 daagse trip hebben. We gaan van alles bekijken maar we worden ook voorbereid op ons gastgezin. Dan op 5 februari om 14:15 gaat eindelijk mijn vlucht van Sydney naar Melbourne en zal ik mijn gastgezin ontmoeten.

Als jullie nou denken wie is wij nou elke keer, gelukkig ben ik niet helemaal alleen deze trip en zal dus reizen met 2 andere meisjes, Laura en Jennifer. Zij zullen ook voor een jaar high school gaan doen in Australië. Helaas zitten ze niet al te dicht bij, want Laura zit ergens bij Perth (helemaal aan de andere kant) en Jennifer zal in Sydney blijven.

Nu ben ik nog van alles aan het regelen. Moet nog de laatste inkopen doen, bedenken wat ik in mijn koffer wil en wat in mijn handbagage mag. Daarna weer wegen hoeveel kilo’s ik nog over heb. Want ja 20 kilo is dus echt gewoon niks! Ik was al helemaal blij dat in nog een vrij grote tas mag meenemen als handbagage, maar die mag dus maar 7 kilo wegen. Nou met laptop erbij weegt het dus al 6 kilo.. Dus dat heeft ook niet zo heel veel zin, maargoed we blijven hopen dat ik er nog veel bij kan stoppen.
Eigenlijk is het ook maar goed ook dat jullie nu alleen de blog lezen, want als je mn kamer ziet denk je echt dat er een bom is ontploft.
Overal liggen stapeltjes wat perse mee moet en wat eventueel mee kan als ik nog kilo’s over heb. Maar ook wat ik nog aan wil deze 11 dagen!
Ik ben blij dat ik nog een weg heb kunnen vinden van mijn deur naar mijn bed toe, haha!

Gedurende dit jaar zal ik jullie een beetje op de hoogte houden. Natuurlijk wel een beetje afhankelijk van de tijd die ik hier heb om jullie wat te vertellen. Ook als ik ben aangekomen in Sydney zal ik waarschijnlijk niet echt een bericht kunnen achterlaten. Dus denk maar zo, geen bericht is een goed bericht!

Maar berichten van jullie vind ik natuurlijk ook heel leuk!

Je kunt deze blog trouwens lezen op www.charlottebarten.waarbenjij.nu maar hij zal automatisch worden door gelinkt naar hyves.
Wat jullie zelf dus makkelijk vinden. Je kunt bij waarbenjij.nu wel aangeven dat je een bericht wilt ontvangen zodra ik een nieuwe blog heb geplaatst. Altijd makkelijk natuurlijk!

Nog even aftellen en ik zie velen van jullie op mijn afscheidsborrel op 30 januari!


xx Charlotte

  • 20 Januari 2010 - 12:20

    Laura:

    Heee!
    haha echt een keileuk verhaal! :D Heb er helemaal zin in! Ik ga zo ook maar een verhaaltje schrijven denk ik!!
    xxx

  • 20 Januari 2010 - 17:08

    Lotte:

    Who het schiet nu echt op, gelukkig ga ik je nog een aantal keertjes zien voor je vertrek en dan je laatste weekend, afscheid nemen voor 10maanden en 1 week pff. en dan zo'n 20.000km uit elkaar. Dat ben ik niet gewend! Maar ik hoop echt dat je een super tijd daar krijgt!
    Zal aan je denken en je heeeeeeeeeeeel erg missen! :(

    Lots of kisses!

  • 20 Januari 2010 - 18:54

    Jennifer:

    veel plezier Chickie!! (L)

  • 21 Januari 2010 - 15:48

    Georgine:

    Nooo je gaat al bija :( maar ben wel blijvoor je hoor maar ik moet je nu heel erg gaan misse...
    Over 10 daagjes is het dag dag Charlotte Hello Charlot :P in australie dan
    maar ik zag je misse

    xxx loves(L)

  • 21 Januari 2010 - 15:54

    Nickske :

    Vet lauwe dope shit!

  • 21 Januari 2010 - 21:12

    Evie:

    aaaah charlotte!
    wat super spannend, ik zou echt willen dat ik mijn jaar mexico nog over kon doen.. ik ga me gelijk aanmelden voor je blog! anyway, i wish you LOTS of fun, ga je volgen!

    xxx

  • 24 Januari 2010 - 20:01

    Eline:

    Pff het is al bijna zo ver zeg wat gaat het snel. Ik hoop echt dat je het daar super krijgt, en zoals je al 100x gehoort hebt, niet verliefd worden he! Haha
    Have fun down under!
    Kusserd (L)

  • 24 Januari 2010 - 20:28

    Lobke!:

    im prouth on you girl! (L)

  • 25 Januari 2010 - 10:14

    Mignon:

    Lieve Charlotte,

    Leuk enthousiast verhaal, kan me voorstellen dat je je erop verheugd! Maar wat gaat de tijd toch snel. Dit is alweer je laatste week en dan moeten we je missen voor een jaar, dat zal niet mee vallen! Maar jij gaat de ervaring van je leven tegemoet en daar moet je voor 100% van genieten!

    Enjoy!!!
    Mignon

  • 26 Januari 2010 - 19:04

    Wilma :

    Hi Charlotte ik wens je zaterdagavond een onwijs leuk feest toe!! En voor deze week: heel veel plezier, geniet van alle aandacht en alle leuke en fijne momenten met je familie en vrienden. Kijk uit naar al het moois wat komen gaat! Tot zondag, groetjes Wilma, moeder van Jennifer

  • 28 Januari 2010 - 09:42

    Theresia:

    Lieve Charlotte,

    Ik hoop dat je het heel fijn zult hebben in Australie. Nu eerst nog feesten in Etten-Leur en dan zondag de lange reis beginnen. Kus mama

  • 30 Januari 2010 - 23:08

    Danielle:

    wens je heel veel plezier lieverd,(L)

  • 30 Januari 2010 - 23:08

    Danielle:

    wens je heel veel plezier lieverd,(L)

  • 31 Januari 2010 - 14:10

    Lobke!:

    goed kijken naar al die knappe australische boys daar down under!
    haha but dont fall inlove!

  • 31 Januari 2010 - 20:07

    Renate:

    Lief zusje van me,

    Als je dit leest ben je al in australie!! Nu ik dit schrijf ben je net geland in Londen en heb je nog een hele lange vliegreis te gaan!
    Het afscheid was moeilijk maar ik weet zeker dat je er een super tof jaar van gaat maken! Wil nog een keer zeggen: ik ben trots op je en ik hou van je!!

    Hele dikke knuffel en kus!

  • 05 Februari 2010 - 18:53

    Myrthe:

    wanneer komt het volgende verslag(L)? ben erg benieuwd hoe je het daar hebt!
    Vandaag lekker bij je gastgezin aangekomen, dus dat is wel erg fijn. Ik kijk uit naar je volgende verhaal

    dikke kus(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, ettenleur

High School Down Under

Recente Reisverslagen:

28 September 2010

Great ocean road & Bali..

08 Augustus 2010

Holidays and parties

22 Juni 2010

Already half way

06 Mei 2010

Heerlijke spiderbite..

12 April 2010

Holidays
Charlotte

Actief sinds 19 Jan. 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 33074

Voorgaande reizen:

21 Juni 2015 - 16 Februari 2016

Asia it is!

24 Augustus 2012 - 16 Januari 2013

Stage Madrid

31 Januari 2010 - 07 December 2010

High School Down Under

Landen bezocht: